محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

علي بابا

سلام

1394/6/12 8:03
نویسنده : مهديه
65 بازدید
اشتراک گذاری

واي امروز يك خبر خوب شنيدم امير حسين داره داداش داره ميشه واي خداي من مامان مريم مهربون و دوتا گل پسر الهي كه سلامت باشن الان دوباره هم شنيدم دوتا از نيني هاي 94 بدنيا اومدن يكيشون به نيا جونه الهي كه هم خودش و هم مامانش سلامت باشن واي نيني منم داره به اميد خدا بزرگ و بزرگتر ميشه الهي ماماني فدات بشم همه زندگيم تو و بابايي همه وجود و نفسم هستيد و با وجود شماست كه قلب من مرتب ميزنه پسر گلم نفسم جونم خيلي دوست دارم بابايي هم عاشقته و خيلي دوست داره نيني هاي 94 دارن تلاش ميكنن زودتر خودشون رو به خط پايان برسونن و پيروز ميدان بشن الهي فداي همه كوچولو هاي دوست داشتني بشم خيلي مراقب نيني هاي دوست داشتني تون باشيد من كه ديگه دارم لحظه شماري ميكنم براي اومدن گل پسرم زود زود بيا پيشم پسر عزيزم

محبت ماماني خيلي دوست دارم قد همه كوچولو هاي دنيامحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراه رایانه
12 شهریور 94 10:09
همراه رایانه پاسخگوی مشکلات کامپیوتری لب تاب موبایل و تبلت به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل شماره تماس:9099070345 آدرس : www.poshtyban.ir
خاله هانی
12 شهریور 94 11:14
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی انشاالله محمد حسین جونم به زودی به سلامتی میاد تو بغلت!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد