محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

علي بابا

صبح بخير

1394/6/9 7:54
نویسنده : مهديه
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا صدتا سلام

واي امروز روز خيلي خوبيه من ديشب با مامان سوين جونم كلي پيامك بازي كرديم  خيلي خوش گذشت خيلي دلم تنگ شده بود واسه روزاي دانشجويي و روزاي خوابگاه خيلي اون روزا هم خوش ميگذشت تازه همه چيزايي كه واسه نيني ها حريده بوديم به هم نشون داديم و هم چيزاي سوين جون خيلي خوشگل بود و هم چيزاي محمدحسينم خيلي خوشگل بود الهي مبارك جفتشون باشه عزيزاي دلم خداي مهربون ممنون به خاطر اين كوچولو ها كه تو دلمون گذاشتي 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله هانی
11 شهریور 94 12:53
سلام مامانی چطوری؟ وای که چقدر خوبه که ت ل گ ر ا م رو داریم. حالا فکر کن عکس ن ینی ها رو بفرستیم واسه هم چه کیفی میده! از نی نی های متولد 94 دور و بر ما 4 تاشون به سلامتی به دنیا اومدن نامی و به نیا! بقیه هم دارن بدو بدو میان تا خودشون ور به خط پایان برسونن!
خاله هانی
11 شهریور 94 12:55
محمد حسین عزیزم از طرف من ببوس! تازه یه خبر دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اول دارم!!!! امیر حسین داره داداش میششششششششششششششه!
مهديه
12 شهریور 94 7:51
واي هاني جونم به خدا همين كه كه گفتي خبر خوش فقط ذهنم پيش نزادي بود چند ماهشه؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد