محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

علي بابا

سلام به اولين روز هفته

1394/6/7 8:28
نویسنده : مهديه
69 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز جمعه بود و بابالي سر كار منو پسري تا 10.30 خوابيديم جاي همگي خالي كل خستگي هفته رو در آورديم تا خاله ليلا بيدارمون كرد جالب اينكه پسر گلم قندعسلم كه الهي فداش بشم تا ساعت يك و دو هنوز خواب بود كه داشتم نگرانش ميشدمفرشتهولي پسرم خسته بود شبش هم زنگ زد پدرجون و مادرجون رو دعوت كردم براي شام بازم جاتون خالي قيمو درست كردم خيلي خوشمزه شده بود پسري هم خورد و دوست داشت داشتم الان به روزايي فكر ميكردم كه پسرگلم دنيا اومده و تو بغلمه همه جا با خودم ميبرمش  و ذوقشو ميكنم بزرگ شدنش رو ميبينم الهي آمين الهي كه همه كسايي كه عاشق بچه هستند اين روزاي زيبا رو تجربه كنن الهي آمين خدايي صدهزار مرتبه براي شكرگزاري كافي نيست پس به اندازه عظمت و رحمت خودت شكر كه نگاهم ميكني و هواي مارو داري خداييا شكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككرتمتنظر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله هانی
7 شهریور 94 10:50
خاله جون من و بابا علی که اینقدر به نی نی فکر میکنیم تو خیابون فقط نی نی می بینیم نمیدونم این همه نی نی فندقی قبلا هم بودن یا این که الان یکدفعه زیاد شدن من که دلم واسه همشون آب می افته میگم کاش میشد همه رو بدزدیم ببریم خونه بذاریم دورمون و کیفشون رو بکنیم
خاله هانی
7 شهریور 94 10:50
وای خاله ولی اونوقت همه با هم ج ی ش می کردن گشنه می شدن.
خاله هانی
7 شهریور 94 10:56
مامانی سن محمد حسین جونمون رو درست زدی؟؟؟؟؟؟؟؟ از سوین خانم بیشتر شد
مهديه
7 شهریور 94 11:13
اره درست زدم ولي نميدونم چرا 8 ماه شده خودم هم دارم فكر ميكنم كه واقعا چرا
خاله مژی
7 شهریور 94 12:39
لینک تون کردم عزیزم[
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد