محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

علي بابا

سلامممممم به روي ماهتون

1394/6/5 11:06
نویسنده : مهديه
78 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه است و كلي فعاليت كردم تا بتونم عكس وسايل گل پسري رو بزارم تو وبلاگش ولي ي كم به مشكل خوردم امروز تاهمين الان ناراحت بودم آخه جيگر مامان شيطوني نميكرد تازه چند دقيقه پيش از خواب بيدار شد الهي مامان فداي اون مظلوميتت الهي بميرم برات عزيز مامان قربونت برم ايشالا كه خوش خوابي و سرو صدا نميكني گل من دوست دارم هوارتا عزيز مامان زودتر بياي پيشم تا سفت بغلت كنم ببوسمت راستشو بگم من الان ي دختر كوچولو هم تو راه دارم اونم سوين خالست الهي فداش بشم كه حتما مثل مامان هاني دوست داشتني و مهربونه عزيزدلم ي ماه از محمدحسينم بزركتره الهي كه دوتا نيني ما و همه نيني هاي دنيا سالم و سربلند و عاقبت به خير بشن الهي آمين و همه اين روزاي قشنگ بارداري و بجه داري و حس مادري رو تجربه كنن كه قشنگ ترين حس دنيا حس مادري است خدايا صد هزار مرتبه شكرت به خاطر نعمت هاتمتنظر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله مژی
5 شهریور 94 14:31
ممنونم که به وبلاگماومدی راستی جوابتو همونجا دادم به وبلاگ نفسای خودم هم سر بزن mehrana1384.niniwblog.com مرسی اگه دوس داری سن شمار نینیت رو هم بزار
مهديه
7 شهریور 94 8:21
ممنون خاله مژي جون از طرف محمد حسين
مهديه
8 شهریور 94 9:57
خاله مژده نميدونم چرا پيداتون نميكنم تو صفحه نيني ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد