محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

علي بابا

سلام

1394/7/10 0:51
نویسنده : مهديه
145 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر  این تاخیر چند روزه عذر میخوام حالم خیلی خوش نبود اخه رفتم دکتر بهم گفت داره به قلبت فشار میاد در صورتی که من اصلا این حس رو نداشتم اخه پسر من خیلی اقاست اصلا ادیتم نمیکنه خلاصه سرتون رو درد نیارم این هفته درگیر دکتر قلب بودم خدارو شکر هیچی نبود فقط توهم پزشکی بود من و عزیز دلم محمدحسیم خدارو شکر حالمون خیلی خوبه فقط این وسط بابالی طفلکی کلی غصه خورد تا جواب چکاب بیاد بازم خدارو صد هزاران مرتبه شکر که محمدحسین عزیزم رو به ما دادی خدای مهربونم زبونم قاصر برای شکر گزاری فقط اینکه این نعمت رو شامل همه ادما بکن تا این لحظه های شیرین رو حس کنن الهب امینمتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله هانی
12 مهر 94 11:24
سلام مامانی خدا رو شکر که حالتون خوبه و چیز مهمی نبود. خیلی شیطونی بهم نگفته بودی جواب من و سوین رو هم که نمی دی! کجایی خاله. محمد حسینم رو به جای من ببوس بگو خیلی مواظب مامانش باشه.
مهديه
17 مهر 94 19:47
ممنون خاله من هیچ وقت خبرای بد رو نمیگم ببخشید گوشیم خرابه سوین جونم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد