محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

علي بابا

عصر بخیر

1394/6/29 19:17
نویسنده : مهديه
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب خود  م ومحمد حسین عزیزم اگر از احوال ماخواسته باشید هردو تامون خوبیم خدارو صد هزاران مرتبه شکر گل پسرم پاهای کوچولوش قوی شده و محکم تر لگد میزنه الهی مامانی فدات بشه عزیز دلم الهی همه مامانا این روزای قشنگ رو تجربه کنند و به زودی زود ی نینی خوشگله بغل کنن راستی ما رفتیم تخت و کمد ئسیسمونی گل ÷سرم رو خریدیم خیلی خوشگلند دل آدم براشون ضعف میکننه دست پدر چون و مادرجون مهربون درد نکنه ایشالا بتونم جبران کنم الهی آمین خدایا مراقب نینی جون من و همه نینی جون ها باش الهی آمینمتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله مژی
29 شهریور 94 21:29
به سلامتی عزیزم
مهديه
29 شهریور 94 22:52
سلامدخاله مژی نینی های ابجیدچطورن ببوسشون
خاله هانی
31 شهریور 94 11:41
سلام خاله چطوری نی نی ما چطوره. من و سوین عکس هایی وسابلش رو واستون فرستادیم شما هم برای ما عکس وسایل خوشگلتون رو بفرستید
مهديه
31 شهریور 94 21:50
چششششششششششم خاله هانی جونم سسوین خوشگله رو ببوووووووووووووووووووووووس
خاله هانی
4 مهر 94 9:45
سلام خالللللللللللللللللللللللللللللللله جون عکس وسایل رو رفتیم خونه نازی اینا دیدیم خیلی قشنگ بودن! انشاالله مبارکه نی نی نازمون گل پسرمون باشه! این روزها من و سوین با هر کی حرف می زنیم در حال مامن شدنه. ماشاالله انگار امسال سال پر برکتیه! همسایمون! خاله مریم! خاله مهدیه! دختر عموهای مامان هانی!
مهديه
4 مهر 94 18:50
وای شیما یا لیلا ؟راستی هنوز کامل نششده سر فرصت برات میفرستم راستی دنگ کالسکه سوین جونم خیلی خوشگله ایشالا به خوشی استفاده کنه بوووووووووووووووووووووووووس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد