محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

علي بابا

سلام

1394/6/16 7:40
نویسنده : مهديه
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستام كه اين چندروز اومدن ولي برام نظر نذاشتن من و محمدحسين خوشگلم ديشب اصلا خوابمون نبرد آخه خيلي باد ميامد ترسيده بوديم آخه باابالي سر كار بود ما بايد خونه ميمونديم خيلي شب بدي بود حالا هي آيه الكرسي ميخوندم ولي ترسيده بودم ديگه هي فكر ميكردم كسي مياد در خونه رو ميزنه و ميره خدا نصيب كسي نكنهمتفکر وقتي خوابم برد كه ديگه نزديك صبح بود بايد ميامدم سر كار براي همين خيلي بي حالم  ولي به هر حال گل پسر صبح پاشد يك كم تو دلم ورزش كرد و همه خستگيم رو درآورد الهي مامان فداي اون پاهاي كوچولوت كه هي ميزني ميگي ميخوام بيام پيشت فداتشم خداجون مراقب همه نيني كوچولو ها و نيني من وعلي عزيزم باش چون من عاشقانه دوستشون دارممتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

همراه رایانه
16 شهریور 94 10:12
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
خاله هانی
18 شهریور 94 10:45
الهی فداش بشم ترس چرا مرد کوچولوی خونه مواظبی بوده دیگه
خاله هانی
18 شهریور 94 10:45
مواظبت
خاله هانی
18 شهریور 94 10:51
خاله جون زیارتتون پیشاپیش قبول
مامان آینده
19 شهریور 94 11:40
سلام. خیلی وسایلای شیکی گرفتین برا محمد حسین جون. مامانی شوهریه منم کارش شیفتیه و از الان موندم شب کار بودنی قراره چیکار کنم؟
خاله مژی
21 شهریور 94 11:05
مهدیه خانومی نیستی ؟؟ محمد حسین خوبه؟؟ خودت خوبه؟؟ فعالیتت کم شده
مهديه
21 شهریور 94 19:28
خاله مری جون جاتون خالی مشهد بودم بله هردو تاییمون خوبیم برای همه نینی ها هم دعا کردم تا همیشه سلامت باشن
مهديه
21 شهریور 94 19:29
مامانی آینده غصه نخور درست میشه منم اولاش سختم بود ولی همینه که هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد