محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

علي بابا

سلام

1394/6/4 9:09
نویسنده : مهديه
76 بازدید
اشتراک گذاری

تولد امام رضا (ع) بر همه مامان هاي مهربون و خانم هاي كه قراره ماماني بشن زود زودخجالت 

راستي من ديروز با هم يعني و محمدحسين جونم رفتيم پيش خانم دكتر تا جواب آزمايش قندم رو نشون بدم خدارو شكر گفتن كه همه چيز خوبه بر خلاف اون دكتر قبلي كه خيلي بد اخلاق بود اين خانم دكتره خيلي خوش اخلاق و مهربونه و با آرامش كامل به حرفهام گوش ميده  و منم خيلي راحتم  و همه چيز رو براش ميگم محمد حسين عزيزم اين روزا بيشتر شيطون بازي ميكنه و خودشو واسه ماماني و بابالي لوس ميكني الهي فدات بشم براي همه شيطنت هات الهي كه زودتر بياي پيشم و من از ته دلم ببوسم و بغلش كنم الهي ماماني فدات بشم گل پسرم عشقم نفسم خداي مهربونم به حرمت اين روز عزيز و به حرمت همه كساني در درگاه مقرب خودت جايگاه والايي دارند اين لذت مادر شدن و اين روزاي زيبا رو حس كنن و هم چنين خواهر گلم ليلا جونم هم زودتر ماماني بشه كه خيلي مهربونم ميشه الهي آمين خدايا شكرت كه  هميشه رحمتت رو  در زندگيم سرازير ميكني خدايا شكرت خدايا صد هزار مرتبه شكرتخجالتمتنظرمتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراه رایانه
4 شهریور 94 9:44
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
خاله هانی
4 شهریور 94 9:51
سلام مامانی خدا رو شکر عیدت سه تاییتون مبارک. دولا شو محمد حسین جونم رو از طرف خاله ببوس. عزیز دلم این تاپیک رو بببین واسه سیسمونی عزیز دلم می تونی ازش ایده بگیری. http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=977731&PageNumber=6
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد