محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

علي بابا

شلام به بهترين خاله دينا

1394/5/29 12:35
نویسنده : مهديه
137 بازدید
اشتراک گذاری

شلام خاله هاني جونم من محمد حسينم ولي چون سوات ندارم قلت املايي دارم به مامانم نگي فرك ميكنه من پسر تنبلي هستم و خوب درس نميخونمقه قهه راستي سبين كلاس چندمه سوات داره يا نه اونم مثل من بي سوادهقه قهه واي خداجون يعني كي ميشه منو وسوين خاله يعني سوين خودمون باسواد بشيم و همه چيزاييي كه مامان و خاله هاني مينويسن واسمون بخونيم و بخنديم به روزايي كه ماماناي مهلبونمون منتظر بودن تا ما فسقلي ها رو بگيرن تو بگل و ي دل سير بوس كنن و فشار بدن تا خستگي از تنشون در بياد متنظر واي خاله هاني كلي فسلفي حرف زدم آخه مااامانم ميگه بچه نيني كه اينهمه حرف نميزنهخندونک راستي بابالي به من ميگه آقا كوچولو خاله جونم زودي برو واسه سوين وبلاگ درست كنت تا ما بيايم اتاق نيني خوشمله شاهزاده خانم رو ببينيم فعلا باي باي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

همراه رایانه
29 مرداد 94 13:01
با سلام همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر وموبایل به صورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس 9099070345 www.poshtyban.ir
خاله هانی
4 شهریور 94 10:01
عزیز منید عاشقتونم نی نی های خوشگل دوتاتونم مال خودمید. فعلا محمد حسین رو می سپرم به مامان مهدیه اش ولی مال خودمه. اصلا از وقتی سوین جونم اومده تو وجودم حس میکنم همه نی نی های د نیا مال منن. خدایا همه رو واسه مامان باباهاشون حفظ کن از جمله خانم کوچولو و آقا کوچولوی ما رو. عشششششششششششششششششق منییییییییییییییییییید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد