محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

علي بابا

خبر خوش

1394/5/28 10:09
نویسنده : مهديه
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام  به همه م‍ژداه دارم براتون بالاخره جنسيت نيني جون مشخص شد ني ني عزيزتر از جونم چشمکچشمکچشمک گل پسره ناز پسر شاه پسره محبتراستي اسم هم محمد حسين هست و حدودا 8 دي ماه بدنيا مياد  الهي ماماني فدات بشه پسرگلم از همين الان دلم برات ي ذره شده الهي قربونت برم ماماني خداروشكر كه خداي مهربون تو فرشته عزيزم رو زميني كرد و به ما هديه داد الهي شكرت خداي خوبم كه در مراحل مختلف زندگي بهترين ها رو نصيب من ميكني و دلم رو پر از شادي ميكني خداي خوبممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هانی
29 مرداد 94 7:37
سلام عزیز دلم مامان مهدیه مهربونم. مبارررررررررررررررررررررررررررررررک باشه انشاالله. از الان عاشق گل پسرتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد