محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

علي بابا

سلامممممم به روي ماهتون

1394/5/21 9:06
نویسنده : مهديه
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبين ؟ببخشيد من اين چند روز مسافرت بودم و دسترسي به اينترنت و لب تاب نداشتم واقعيتش اصلا گوشيم هم با خودم نبرده بودم خيلي تجربه خوبي بود تصميم گرفتم از اين به بعد موقع مسافرت بدون گوشي سفر كنم خيلي خوش ميگذره از دنيا بي خبري نيني جونم هم خيلي بهش خوشششش گذشت كلي با بابالي پياده روي كرديم رفتيم رشت ولي به جاي اينكه بيشتر بريم دريا روز اول صبح رفتيم ماسوله  و عصرش رفتيم قلعه رودخان بالاي هزار تا پله داشت من يك سوم پله ها رو بيشتر نرفتم ولي خيلي خسته شدم روز دومش هم رفتيم لاهيجان تلكابين هوا خيلي ملايم بود و ظهرش رفتيم كلوچه خريديم و عصرش رفتيم جنگل داريخاني واقعا يك قطعه از بهشت خدا رو ي زمين بود واقعا ديدني بود اگر رفتين اونجا رو از دست نديد روز سوم هم قرار بود بريم دريا و مركز خريد انزلي كه يكم رفتيم آخه ماشين مشكل خورد و خراب شد ولي من نتونستم براي نيني جونم سوغاتي بخرم واسه اينكه هنوزم از جنسيت نيني مطمئن نيستم ولي از هرچي كه بگذريم خداروشكر همه چيز عالي بود كه من انتظارشو نداشتم و حال نيني جونم هم خوبه و خيلي اذيت نشديم آخه خيلي مراقبش بودم خدايا شكرت.محبتخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد