محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

علي بابا

سلام

1394/5/15 7:40
نویسنده : مهديه
74 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با اينكه تازه از خواب بيدار شدم البته تازه هم كه نه ساعت 6.5 هنوزم خسته هستم و دارم از پا در ميام آخه ديشب خيلي دير خوابيدم به اميد خدا جمعه يعني همين فردا قراره بريم مسافرت شمال بايد لباساي خودم و بابالي رو مرتب ميكردم چون تازه اسباب كشي كرديم هنوز يكم قلق خونه تو دستم نيست و ضمنا اينكه ني ني جونم زود خسته ميشه و نميخوام روش تاثير بد بزاره براي همين سعي ميكنم استراحت توي روزم خيلي خوب باشه اولش نميخواستم برم آخه خانواده بابالي هم هستند و چون تجربه اول بود يكم نگران بودم ولي ديدم بابالي خيلي دوست داره براي همين قبول كردم حالا ايشالا كه خوش ميگذرهخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد