محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

علي بابا

سلامممممم به روي ماهتون

1394/5/14 11:37
نویسنده : مهديه
50 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهار شنبه است و من تا الان به اينترنت دسترسي نداشتم وگرنه خيلي زودتر از اينها عرض ادب ميكردم به هر حال عذر خواهي مي‌كنم راستي من هنوزم فرصت نكردم عكس چيزايي كه واسه نيني جونم خريدم رو بزارم و اينكه هنوز هم از جنسيت كوچولو موچولو خبر ندارم و انتظار سخت و در عين حال قشنگي است و آرزو ميكنم همه خانم خانوما اين حس زيبا و به ياد موندني رو تجربه كنن الهي آمين واي خداي خوبم مراقب ني ني جونم باش الهي آمين مراقب علي جونم هم باش الهي آمين آخه اونا الان رقيب هم هستند و نگران از اينكه نكنه محبت من نسبت به يكيشون كم و زياد بشه قه قههولي هردو شون نفس من هستند عاشق جفتشون هستم خدايا ممنونم فقط همين چون زبانم قاصر هست از اينكه چيز ديگه اي به زبان بيارم فقط ممنونم و شكر ميكنم اي بهترين معبودمتنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد