محمدحسين جونمحمدحسين جون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

علي بابا

سه شنبه برداشت دو

1394/5/13 7:45
نویسنده : مهديه
45 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام راستي ميخواستم اسم هايي كه واسه نيني عزيزم انتخاب كردم رو رونمايي كنم : اول اينكه از قبل از اينكه باردار بشم هرچي سايت بود دنبال اسم هاي عجيب و غريب گشتم ازين اسم ها كه بايد بپرسي ببخشيد نيني تون دخمله يا پسري قه قهه ولي به اين نتيجه رسيدم كه هيچ كدام از اين اسم ها من رو راضي نمي كنه و از اون جايي كه تقريبا نزديك تولد حضرت زهرا (س) از باردار بودنم مطمئن شدم براي دختر گلم نازنين زهرا متنظر و از آنجايي كه ارادت خاصي به حضرت محمد دارم و نيني مون به اميد خدا ربيع الاولي هم هست براي گل پسرم محمدحسين متنظر واي خدا اگر دوقلو بودن و من دوتاشون رو داشتم قه قهه آخه من ازون بچگي عاشق نيني كوچولو ها و بچه بودم و بالاخره اين لطف شامل حال من شد فقط ميتونم بگم خدايا شكرت.خسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علي بابا می باشد